Treceți la conținutul principal

FERMA, nr. 1 şi în 2016. Vă mulţumim!

PĂSTRĂM TRADIŢIA! Rezultatele sondajului realizat de KLEFFMANN Group în perioada 25 mai - 3 octombrie 2016, care a vizat aflarea gradului de cunoaştere a publicaţiilor cu profil agricol din România, precum şi comportamentul de citire al agricultorilor chestionaţi, a reconfirmat poziţia de lider pe care revista Ferma o deţine pe această piaţă media. 
Primul sondaj de acest gen a fost realizat de Kleffmann Group în anul 2011 şi a evidenţiat clar preferinţele consumatorilor de presă agricolă, care au poziţionat Ferma pe primul loc, la toate criteriile analizate şi în toate regiunile ţării. În 2012, sondajul reconfirmă revista Ferma drept numărul 1 în topul revistelor agricole. Top 3 al revistelor agricole din România a rămas neschimbat şi în 2013, şi în 2014 şi în 2015.
Ca să eliminăm din start orice intenţie de interpretare subiectivă a datelor, menţionăm că sondajele la care facem referire NU au fost comandate de Ferma Media Grup, ci sunt realizate de societatea independentă Kleffmann Group, ca parte integrantă a unei serii de sondări de piaţă referitoare la agricultura românească. Kleffmann Group este o companie recunoscută la nivel european de către firmele din domeniul agricol drept un prestigios institut de sondare a opiniei publice. Cu 25 de ani de experienţă în domeniu, Kleffmann Group este liderul global în furnizarea de servicii de cercetare privind piaţa agricolă.

Indicatorii sondajului "Publicaţii agricole
Grupul ţintă al studiului îl reprezintă producătorii de porumb, cereale, floarea-soarelui, rapiţă, soia, sfeclă de zahăr, cartofi. Au fost intervievaţi 2399 de fermieri, eşantion reprezentativ la nivel naţional pentru 2,09 milioane de ferme şi o suprafaţă agricolă exploatată de 7,3 milioane hectare.
Perioada realizării studiului: 25 mai - 3 octombrie 2016.
Rezultatele sunt interpretate pe regiuni, pe baza suprafeţelor cultivate şi a culturilor, a numărului estimativ de exploataţii agricole, a nivelului de şcolarizare şi profesionalizare. 
Pe toate segmentele analizate de acest sondaj, revista Ferma ocupă prima poziţie în preferinţele agricultorilor intervievaţi.
Rezultatele sondajului realizat de Kleffmann Group nu sunt reprezentative doar pentru piaţa publicaţiilor de specialitate, ci reflectă şi structura organizatorică a agriculturii din România, oferind totodată informaţii relevante despre pregătirea fermierilor, opţiunile de cumpărare a inputurilor, care sunt subiectele care au relevanţă pentru activitatea lor şi disponibilitatea acestor informaţii în presa agricolă. În acest fel şi noi putem să modificăm structura editorială pentru a răspunde şi mai bine solicitărilor Dvs. şi nevoii de informare.

Ne bucură foarte mult procentul de 91 la sută din totalul răspunsurilor fermierilor din zona de sud-est a României (după cum se vede pe hartă), o explicaţie pentru creşterea accelerată a notorietăţii revistei Ferma în această regiune fiind şi prezenţa echipei Ferma la târgul AgriPlanta de la Fundulea încă de la prima ediţie. Iar în fiecare an am distribuit în expoziţie peste 10 mii de reviste Ferma şi Utilaje Agricole! Mai mult, nu există ediţie Ferma în care colegul nostru din Galaţi, Marian Muşat, să nu publice un testimonial sau un reportaj într-o fermă din zona la care facem referire.
Pentru toate acestea, pentru că FERMA e pe primul loc în preferinţele voastre, dragii noştri cititori, oriunde în România v-aţi afla, VĂ MULŢUMIM!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

FERMA DE GĂINI OUĂTOARE, de la hobby la afacere

FERMA DE GĂINI OUĂTOARE, de la hobby la afacere Leonard STAFIE, Nicoleta DRAGOMIR Cu ce începe ferma de hobby şi când apare afacerea? Când începem să vorbim despre eficienţă şi cum trebuie să ne investim banii pentru a-i putea amortiza economic? Vă oferim spre exemplificare povestea unei familii nădlăcane şi ferma lor cu găini ouătoare: de la prima găină şi primul ou, la sfaturile tehnologice care le vor transforma pasiunea în afacere. Ce-a fost înainte: OUL sau GĂINA?  Eficienţa economică a unei ferme de găini ouătoare ar răspunde că  preţul oului pe piaţă  şi, bineînţeles,  costul de producţie al oului în fermă . În cazul familiei Kukucska din Nădlac, judeţul Arad, factorul declanşator al investiţiei a fost dorinţa de a face bani. Plecaţi de ceva vreme la lucru în Germania, Gerhard şi Ramona visau la întoarcerea acasă, într-o bună zi... doar că nu găseau şi motivaţia suficient de puternică pentru a lua decizia. „Am venit de sărbători acasă, în iarna lui 2017, m-am dus la tata, mi s-a

GĂINA ÎN SISTEM FREE RANGE a avut încă un an bun

GĂINA ÎN SISTEM FREE RANGE a avut încă un an bun Leonard Constantin Stafie Creşterea găinilor ouătoare în sistem free range - notarea cu cifra 1 a oului după sistemul de creştere - a înregistrat în ultimii ani o evoluţie notabilă a efectivelor. Sperăm ca această creştere să se menţină, pentru că acest tip de fermă se pretează foarte bine la orice program de dezvoltare a satului românesc. Pentru a vă reaminti ce înseamnă cifra după sistemul de creştere, facem o trecere scurtă în revistă a celor patru sisteme de creştere a găinilor ouătoare. Regulamentul Consilului (CEE) nr. 1907/90 (cu amendamentele ulterioare) formulează standardele de comercializare a ouălor. Cu respectarea anumitor condiţii, ouăle pot fi marcate astfel: •  numărul 3  pentru “Ouă provenite de la găini crescute în baterii” •  numărul 2  pentru “Ouă provenite de la găini crescute la sol” - creştere la sol pe aşternut permanent fără acces în padocuri •  numărul 1  pentru “Ouă provenite de la găini crescute

Modele de cuibare pentru gaini ouatoare

  sursa: http://www.farmtek.com/