De o buna perioada de timp, atunci cand ma aflu intr-un magazin alimentar dau o raita si pe la sectorul cu produse avicole (oua si produse din carne de pasare). Dupa marele scandal al „oului stresat”, mai toti producatorii din domeniu se intrec sa inscriptioneze ambalajele cu tot felul de mesaje.
De exemplu: „gaini crescute cu cereale”, „gaini crescute cu furaj natural”, „oua de la tara”, „oua de la bunica”, mai ramane sa mai spunem gaini crescute cu aer” si atunci cred ca va fi in regula pentru consumatorul de rand. Tot romanul ar trebui sa stie ca minim 70 la suta din furajul administrat gainilor ouatoare este compus din cereale. Asadar, acest gen de mesaje sunt doar instrumente de marketing si in nici un caz nu au legatura cu valoarea nutritiva a oului sau cu structura acestuia.
De exemplu: „gaini crescute cu cereale”, „gaini crescute cu furaj natural”, „oua de la tara”, „oua de la bunica”, mai ramane sa mai spunem gaini crescute cu aer” si atunci cred ca va fi in regula pentru consumatorul de rand. Tot romanul ar trebui sa stie ca minim 70 la suta din furajul administrat gainilor ouatoare este compus din cereale. Asadar, acest gen de mesaje sunt doar instrumente de marketing si in nici un caz nu au legatura cu valoarea nutritiva a oului sau cu structura acestuia.
Comentarii