Treceți la conținutul principal

Să aveţi Recolte bogate! din noiembrie, aflaţi “Secretul marilor recolte”

Să aveţi Recolte bogate! din noiembrie, aflaţi “Secretul marilor recolte”



În luna noiembrie a.c., la IndAgra, Ferma Media Grup lansează o nouă revistă naţională, într-un concept editorial inedit şi atractiv. Noua publicaţie este destinată celor aproape 60 de mii de cultivatori de teren agricol din România, care lucrează peste zece hectare, producătorilor din principalele bazine legumicole din ţară, pomicultorilor şi viticultorilor.



După aproape şase ani de la prima apariţie, ziarul Anunţuri Agricole va beneficia, începând cu noiembrie, de o transformare totală, devenind revista „Recolte bogate”. Să nu credeţi cumva că ceea ce a însemnat Anunţuri Agricole dispare odată cu noul format! Nu renunţăm la un produs care a avut impact pozitiv şi apreciere pe piaţă din partea dumneavoastră, ci îi acordăm un binemeritat, să-i spunem, tratament de înfrumuseţare!


Aşa că am apelat la un „rebranding”, adică schimbăm nume, format, concept, design, păstrăm structura informaţiilor şi anunţurile de mica publicitate, dar venim cu foarte multe noutăţi! În plus, avem şi un slogan nou: „Secretul marilor recolte”.

„Recolte bogate” va fi o publicaţie tipărită, cu apariţie lunară, care va permite informarea privind practicile de producţie, oportunităţile de afaceri, preţurile şi pieţele, posibilităţile de finanţare, legislaţie, tehnologiile de ultimă generaţie, opinii, interviuri şi secretele reuşitei în ceea ce priveşte producţia agricolă vegetală: cultura mare, viticultură, legumicultură, pomicultură, protecţia plantelor.


Motivaţia alegerii acestui tip de activitate derivă din impactul şi necesitatea de a informa producătorii agricoli, companiile, patronatele şi formatorii de opinie implicaţi în agribusiness, într-o manieră comprehensibilă şi facilă largului spectru antreprenorial. Un public educat şi informat în ceea ce priveşte impactul direct al mediului de afaceri în producţia vegetală şi oportunităţile de dezvoltare pe care acesta le atrage după sine, asigură, de asemenea, reducerea decalajelor de dezvoltare dintre diferitele forme de organizare agricolă, prin accesul la resurse şi informare.



Diseminarea informaţiilor Transmiterea informaţiilor către publicul ţintă implicat în producţia vegetală şi agribusiness se face prin intermediul abonamentelor individuale, acţiuni promoţionale şi diverse programe de marketing aplicate de Ferma Media Grup, precum şi prin participarea la demonstraţiile, târgurile şi expoziţiile naţionale şi internaţionale de profil.


Articolele vor fi publicate şi pe paginile noastre de internet şi vor putea fi descărcate gratuit de către utilizatorii reţelei web.



Echipa editorială Echipa redacţională este formată din jurnalişti profesionişti, având cunoştinţe şi experienţă în agribusiness. Un aport semnificativ îl vor avea agricultorii, prin furnizarea informaţiilor privind tehnologiile de producţie. În funcţie de subiectele abordate, se poate apela la consultanţă de specialitate.



Tematica generală şi cum abordăm subiectele • materiale strict informative, utilitare, scurte, inserate de regulă pe coloane: programe de finanţare, instituţii de contact, site-uri Internet utile, adrese utile etc.;

• scurte analize, la obiect, într-un limbaj uşor de înţeles;

• articole redactate de echipa redacţională, în urma discuţiilor cu persoane implicate în producţia vegetală şi agribusiness;

• interviuri aplicate, pe teme concrete, de interes regional şi naţional, în general cu reprezentanţi ai publicului ţintă, cu lideri şi reprezentanţi ai asociaţiilor şi organizaţiilor din domeniu, ai companiilor furnizoare de inputuri pentru producţia vegetală, ai instituţiilor bancare care furnizează soluţii de finanţare pentru agricultură.

Materialele publicate în fiecare ediţie a revistei „Recolte bogate”, vor fi redactate într-un limbaj accesibil, realist, evitându-se folosirea inutilă sau excesivă a termenilor tehnici sau academici. Stilul va fi unul jurnalistic, iar selectarea subiectelor se va face pe criteriul relevanţei şi utilităţii, în conformitate cu tematica propusă.

Principalele secţiuni ale publicaţiei vor fi: editorial, sondaje de opinie, interviuri cu producătorii agricoli, oportunităţi de afaceri, anunţuri de mica publicitate din domeniul agricol, preţuri la bursa de mărfuri, ştiri din actualitatea economică internă şi externă. Practic, publicaţia va permite popularizarea informaţiilor de interes regional, naţional şi internaţional.

Intraţi pe www.revista-ferma.ro sau sunaţi la 0256.213328 şi înscrieţi-vă pentru a primi un exemplar promoţional GRATUIT din revista „Recolte bogate”. Abonaţii Ferma şi Anunţuri Agricole NU trebuie să se înscrie, pentru că vor primi oricum primul număr gratuit.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

FERMA DE GĂINI OUĂTOARE, de la hobby la afacere

FERMA DE GĂINI OUĂTOARE, de la hobby la afacere Leonard STAFIE, Nicoleta DRAGOMIR Cu ce începe ferma de hobby şi când apare afacerea? Când începem să vorbim despre eficienţă şi cum trebuie să ne investim banii pentru a-i putea amortiza economic? Vă oferim spre exemplificare povestea unei familii nădlăcane şi ferma lor cu găini ouătoare: de la prima găină şi primul ou, la sfaturile tehnologice care le vor transforma pasiunea în afacere. Ce-a fost înainte: OUL sau GĂINA?  Eficienţa economică a unei ferme de găini ouătoare ar răspunde că  preţul oului pe piaţă  şi, bineînţeles,  costul de producţie al oului în fermă . În cazul familiei Kukucska din Nădlac, judeţul Arad, factorul declanşator al investiţiei a fost dorinţa de a face bani. Plecaţi de ceva vreme la lucru în Germania, Gerhard şi Ramona visau la întoarcerea acasă, într-o bună zi... doar că nu găseau şi motivaţia suficient de puternică pentru a lua decizia. „Am venit de sărbători acasă, în iarna lui 2017, m-am dus la tata, mi s-a

GĂINA ÎN SISTEM FREE RANGE a avut încă un an bun

GĂINA ÎN SISTEM FREE RANGE a avut încă un an bun Leonard Constantin Stafie Creşterea găinilor ouătoare în sistem free range - notarea cu cifra 1 a oului după sistemul de creştere - a înregistrat în ultimii ani o evoluţie notabilă a efectivelor. Sperăm ca această creştere să se menţină, pentru că acest tip de fermă se pretează foarte bine la orice program de dezvoltare a satului românesc. Pentru a vă reaminti ce înseamnă cifra după sistemul de creştere, facem o trecere scurtă în revistă a celor patru sisteme de creştere a găinilor ouătoare. Regulamentul Consilului (CEE) nr. 1907/90 (cu amendamentele ulterioare) formulează standardele de comercializare a ouălor. Cu respectarea anumitor condiţii, ouăle pot fi marcate astfel: •  numărul 3  pentru “Ouă provenite de la găini crescute în baterii” •  numărul 2  pentru “Ouă provenite de la găini crescute la sol” - creştere la sol pe aşternut permanent fără acces în padocuri •  numărul 1  pentru “Ouă provenite de la găini crescute

Modele de cuibare pentru gaini ouatoare

  sursa: http://www.farmtek.com/